Pages

Friday, March 11, 2011

Yeayy..its already 36 weeks..

pejam celik pejam celik..dh 36 weeks. Alhamdulillah...dh cukup bulan. Paling membanggakan, sy dh siap 2 project within this 3 month + current system enhancements. Bangge2. Moga2 anak dalam kandungan ni pun rajin & kuat keje mcm mama & ayah die jugak nanti..hehe. Skrg ni menunggu mase dgn penuh debaran and keterujaan..hehe. Teringat plak Shiven, sorg consultant dr India keep on asking me why i work so hard? And going back so late? And he told me that im suffering one decease called work'alcoholics'! Teruk betul, Shiven!! Hmm..tp sepanjang waktu kt opis, aku perasan bile aku tgh sibuk berfikir logik program...baby dalam perut pun turut same bergerak dengan aktifnya. Lagi kuat aku berkerut sambil bfikir...lg kuat plak Adam menendang2..bergerak2 la...berpusing2 la. Pergerakkan Adam mmg sgt aktif time mama die bkerja. Smpai sakit tulang rusuk dibuatnya.  Tapi yg hairannye, kalau weekend..pgerakkan Adam x la seaktif waktu bkerja. Smpai kdg2 aku pun naik risau...kenape diam jer. Tp die akan aktif kalau mama die baru bgn tido..or tgh buat keje kt rumah..smbil remote pc opis. Aku buat keje..die pun buat keje jg...he2.    

No comments: