Pages

Friday, January 18, 2013

Badan kurus dengan Set Slimming SHAKLEE


Ok skrg ni sy share slimming plan bagi mereka yang ingin menurunkan berat badan secara serious utk mereka yang normal, i mean bukan wanita hamil or planning utk hamil dalam masa terdekat ok.
Ini dia, set bagi mereka yang serius nk turunkan berat badan. Set ini terdiri daripada:-
1. Lecithin
2. Alfafa
3. Cinch Shake
4. Cinch Tea - yang ni optional.

Dalam set ni ape yang paling saya suka ialah Lecithin kerana lecithin mampu untuk membakar lemak dengan jayanya jika anda tau cara aturan makanan yang betul:). Berdasarkan pengalaman sy semasa confinement anak ke-3, berat mmg cepat turun dengan Lecithin Shaklee.

Cinch Shake pulak membantu mengawal rasa lapar yang keterlaluan dan mengurangkan tendency untuk makan berlebihan. Perut akan sentiasa rasa kenyang. Terdapat dalam 3 flavor lazat yang berbeza iaitu coklat, vanilla & cafe latte.

Alfafa plk mmg well-known sbg supplements yang bukan sahaja membantu dalam peningkatan susu badan,  tetapi juga membantu dalam membuang angin berlebihan, melegakan sembelit dan membantu dalam masalah penghadaman.

Cinch Tea pula merupakan alternatif kepada minuman bergula dan membantu dalam peningkatan tenaga semasa dalam proses menurunkan berat badan berlebihan.

Lebih effektif jika kita sertakan sekali dengan pengambilan losyen Felinna Inchloss yang boleh membantu dalam menjayakan lagi program slimming ini. 

Mari kita turunkan berat badan sama2:-)

Hubungi saya untuk consultasi:
PM US at bungaliciousstore@gmail.com
Like us in FB - Bungalicious Collections for more products

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


No comments: