Pages

Saturday, November 6, 2010

Madu Khaula


Baru2 ni sy ade terbace rahsia kejelitaan & kegebuan Maizawati dlm metro. Oh..rupe2nye salah satunya die mengamalkan mkn madu 2 kali sehari. Haisk..terus saje sy bersemangat nk bli madu...wlpun kt uma ade sebotol x abes. Sblm2 ni sy mmg mengamalkan madu..tp lepas jer abes madu yg dibeli di cameroon..sy x jumpe lg yg besesuaian dgn tekak. Sebotol kt uma yg dibeli kt Kuala mmg xsedap...rase mcm air gula..confirm2 mmg campur gula kot. Mmg bersungguh2 sy ajak hubi g tesco..bukan setakat untuk kecergasan, kesihatan & kecantikan..tp berkhasiat juga untuk si ibu yg sdg berbadan dua:). Td sy dh campurkan dengan susu hi-goat..emm..sedap. x manis sgt. Harga RM65 yang xde sarang, RM70 utk yg ade sarang skali. Kt sini sy share pengenalan Madu Khaula & khasiatnye:-

Notis: Ini Adalah Laman Web Peminat MADU KHAULA- Madu Berkualiti Gred A dari pergunungan Azarbayjan, Iran. (KLIK SINI untuk Bukti Gred A)

Kami akan memperkenalkan kepada anda keunikan dan keaslian serta khasiat Madu Khaula yang berasal dari Wilayah Azarbaijan, Utara Iran.

"Dan Tuhanmu memberi ilham kepada lebah: "Hendaklah engkau membuat sarangmu pada gunung-ganang, dan pada pokok-pokok kayu, dan juga pada bangunan-bangunan yang didirikan oleh manusia".

"Kemudian makanlah dari segala jenis bunga-bungaan dan buah-buahan (yang engkau sukai) serta turutlah jalan-jalan peraturan Tuhanmu yang diilhamkan dan dimudahkanNya kepadamu" (dengan itu) akan keluarlah dari dalam badannya minuman (madu) yang berlainan warnanya, yang mengandungi penawar bagi manusia ( dari berbagai-bagai penyakit) sesungguhnya pada yang demikian itu ada tanda (yang membuktikan kemurahan Allah) bagi orang-orang yang berfikir" - (Surah An-Nahl, 68-69)

Khasiat Madu KHAULA ini sesuai untuk mengawal dan menghindarkan penyakit-penyakit yang seperti asma dan lelah, resdung, buasir, sakit jantung, batuk, darah tinggi, selsema, migrain, sakit tekak,tyroid dan kencing manis. Sila baca testimonial.
Cara Pemakanan Madu Khaula yang disyorkan hasil daripada testimoni (Klik DI SINI) !!!

MADU KHAULA DIJAMIN MENGANDUNGI KANDUNGAN GULA SUKROSA KURANG 5% DAN KANDUNGAN LEMBAPAN KURANG 17.5% (MADU GRED A MENGIKUT PENGKELASAN INTERNATIONAL HONEY COMMISION (IHC)

Madu KHAULA dapat memulihkan sistem dalaman badan manusia dengan:

* Memanaskan badan
* Melancarkan perjalanan darah
* Mengimbangkan diet badan
* Menguatkan tenaga dalaman
* Meningkatkan kecergasan, daya ingatan, emosi, kreativiti, hafalan dan kepintaran anak-anak
* Melawaskan usus besar dan kecil

Madu ini juga berfungsi sebagai

* Anti-alergik
* Anti-septik
* Anti-anemia
* Anti-ulcer

Dari Ibnu Majah, Al-Hakim daripada Ibnu Masul (R.A): Sesungguhnya Rasulullah S.A.W telah bersabda, " Madu adalah penyembuh bagi penyakit dan Al-Quran adalah penyembuh bagi penyakit di dalam hati. Maka berubatlah kamu dengan madu dan Al-Quran".

Amalan menyukai dan memakan madu merupakan amalan Rasulullah S.A.W. Lebah telah mendapat ilham dari Allah dan madunya dijadikan sebagai penawar untuk penyakit seperti dinyatakan di dalam Surah An-Nahl Ayat 68-69. Jadikanlah ia satu amalan harian kita semua.

No comments: