Pages

Sunday, February 6, 2011

Tips bersalin

Source: http://alkiram.net/salam/2009/11/01/tips-beranak-atau-bersalin/



Ini antara tips yang selalu saya amalkan semasa nak bersalin yang dapat dari guru saya yang mengajar saya dalam mimpi Sidi Syeikh Ibrahim Ad-Dasuqi yang merupakan wali allah yang agung di Mesir.Segala mudah dan Alhamdulillah..
Cara-cara menghadapi ketika bersalin dan beranak :
1-Baca Fatihah 3x dan (Surah Al-Ikhlas) Qulwallah 1x
2-Ingat Diri Kita dari Allah kita datang dan kepada Allah Aku akan dikembalikan (Selalu ucapkan Kalimah Lailahaillah)
3-Selalu doakan Ya Allah Ya Rasullullah Permudahkan Se
gala Urusan Aku Melahirkan Anak.
4-Bertenang dan amalkan ayat Kursi 7x
5-Jangan Aktifkan perasaan sakit,selalu imaginekan dan selalu sebut aku sihat,segala urusan aku mudah.
6-Kalau kita operate jangan terus tidur saja mesti berjalan sedikit2 agar keluar angin dan badan hendaklah panas.

No comments: